MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Naprawmy Starachowice. Jest coraz więcej zgłoszeń

Monika Kaczorowska
Żywopłot przy ulicy Mikołaja Reja przed zgłoszeniem usterki i po jej usunięciu.
Żywopłot przy ulicy Mikołaja Reja przed zgłoszeniem usterki i po jej usunięciu. redakcja
Sprawdza się skuteczność aplikacji 'Naprawmy Starachowice', dzięki której można przez telefon komórkowy lub komputer zgłosić usterkę dotyczącą infrastruktury miejskiej. Aplikacja działa od początku lipca. Do tej pory mieszkańcy zgłosili ponad sto usterek. Dotyczą one przepełnionych koszy, zaśmieconych terenów, braku oświetlenia ulicznego, ubytków w nawierzchni dróg czy nieskoszonych trawników

- W aplikacji „Naprawmy Starachowice” mamy 135 zgłoszeń, które zostały przyjęte, 31 jest
w trakcie rozwiązywania, 44 zostało zakończonych czyli przekazano do innych instytucji
odpowiedzialnych za ich realizację, natomiast zrealizowanych zostało 60 interwencji. -
mówi prezydent Starachowic Marek Materek - Zachęcam mieszkańców do korzystania z
tej aplikacji. Państwa zgłoszenia pomagają nam naprawiać i poprawiać wizerunek
naszego miasta. Wiele z tych zgłoszeń, które trafiają do „Naprawmy Starachowice” ma
także wpływ na poprawę bezpieczeństwa w komunikacji. Przykładem takim są ostatnie
zgłoszenia dotyczące krzewów, które zasłaniały widoczność przy wyjeździe z parkingów
przy Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej. Zgłoszenia te trafiły do spółdzielni
socjalnej „Starachowiczanka”, która błyskawicznie usunęła krzewy, dzięki czemu ten
wyjazd jest bezpieczny.

Starachowice są pierwszym miastem w regionie, gdzie wprowadzono taką formę
przekazywania interwencji do urzędu. Aplikacja spotkała się z pozytywnym odbiorem u
mieszkańców, którzy coraz chętniej z niej korzystają.
Aby zgłosić usterkę należy poprzez aplikację w telefonie lub z komputera stacjonarnego
wejść na stronę: naprawmy.starachowice.eu Najpierw na mapie miasta należy wybrać
miejsce, którego dotyczy zgłaszana interwencja, a następnie odnaleźć odpowiednią
kategorię i zaznaczyć czego konkretnie zgłoszenie dotyczy, dobrze jest załączyć do tego
zdjęcie oraz krótki opis zgłaszanego problemu.
Zgłoszona za pośrednictwem aplikacji interwencja trafia do osoby odpowiedzialnej za
administrowanie systemem – pracownika Referatu Gospodarki Komunalnej, Dróg i
Ochrony Środowiska.

Następnie osoba ta przekazuje zgłoszone problemy do pracowników
odpowiedzialnych merytorycznie za dane działanie w urzędzie lub do właściwych instytucji
i placówek. Dzięki tej formie komunikacji oraz przesyłanym zdjęciom usterek skrócony
zostaje czas oczekiwania na realizację interwencji.

Aplikacja ta pozwala także uniknąć
konieczności zgłaszania problemów na piśmie lub telefonicznie. Co ważne, usterki można
zgłaszać 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

ZOBACZ TAKŻE: Wymagała pilnej operacji. Przyjęli ją, ale dopiero za drugim razem

(Źródło: Nto.pl)
[podobne][zaj_kat]

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na starachowice.naszemiasto.pl Nasze Miasto